November 07, 2010

dah balik

skang dah ada kat kmph.
uwaargghh!
malasnya!
esok dah start kelas, sem 2 plak tu. orang kata sem 2 payah. alaaa..
takpe, saya akan fight! yeah!
buat yang terbaik untuk maa and ayah. biar dorang rasa bangga dan tidak sia-sia membesarkan saya selama ni. hehehe. i really,really miss both of u right now. :))

perjalanan tadi start dari kul 240 sampai 2130. perjalanan apa? perjalanan pulang ke kmph laarr. lepas ni, balik raya aji plak. waargh! tak sabar sangat!

oopss! sebelum tu, saya dah dapat anak sedara baru. urm.. nama? x letak lagi. lelaki. hai.. sume lelaki ni. apa kes? harharhar.. tak kesah larr. asalkan sume selamat sudaa.. Alhamdulillah. :))

pasal post yang sebelom ni, saya rasa saya dah salah paham kot. saya memang tak layak nak jadi kawan kamceng mereka. :(. but, it's ok guys. saya tau sape saya dan saya pom boleh cari kawan laen lah! jangan marah bah.. relax,relax. ok,ok. iya. saya memang tak layak untuk korang.

abis takde mood. takpe lah.babai.
jumpa semula! :)

No comments: