November 05, 2010

saya rasa saya sayang dia

aduss! tetiba saya mari rasa mnyesal. jeles tengok gambar gambar dia ngan orang laen. oopss! bukan ngan pompuan laen, tapi dalam fb orang laen. maknanye, gambar dia di tag. :(. jeles sangat. kalaularr dulu saya terima, wau. frst time kot tu saya kapel. hahaha. tapi relax. no couple, no cry. jauhkan dari segala benda tu. kena ingat dalam satu tazkirah atau article atau apa ntah, dia cakap; kalau sbelum kawen tu kita kapel, Allah akan balas masa kita kawen nanti. betul ker? tapi kenapa nampak dorang kat luar macam syok gila ngan pasangan masing masing? saya tak paham. yer.. betul kot apa yang dikatakan tu. bercinta lepas kawen lagi best. tu orang tua tua cakap. tapi ada betol nya. sebab masa tu kita baru kenal ngan pasangan kita. lagi pom, masa tu bila dah jatuh cinta, kalau nak buat apa pom, dah boleh. sume dah halal. hahahaha. paham paham lar yer. tapi, ... saya rasa macam saya sayang dia. tak tau sayang sebagai apa. saya rasa mnyesal lar plak masa dia ngan kawan kawan saya ari tu kata datang nak mari beraya. ada ke patot, saya sanggup tipu dia. saya kata yang saya takde kat umah masa tu. saya ada kat umah kawan. sori sangat awak! saya bukan apa, saya berdebar. saya harap awak paham.

-dia tu, budak sekolah rendah saya dulu. harap harap takde budak skolah ladang baca ni.-

No comments: