January 10, 2011

anak buah

hai semua!
hee..
urm.,title post kat atas tuh anak buah. yerlaa.. anak buah. takkan anak sndiri kot. yer, saya pom nak anak jugak laarr. haha. tapi,tu lmbat lagi laarr. hurm., ups2 xlepas lagi dah berangan nak ada anak. keje x lagi,. alamak. citacita pom x tetap lagi. haha. merapu jer lebih saya nih. okey. anak buah saya yang ketujuh ni nama dia ahmad nafis arman ahmad suhaimi. bess nama tu. kak leli yg pilih. ok laarr kot. mksud dia? entahh. xingat laa plak. comel dan kecikk jer. suka tengok.
alamaak!
kak iffa dah pnggil. ok laar korang. saya nak gi balik bilik, nak pergi amik nasi kat kafe b. yer laaarr.. saya pose. pose ganti~ hee. thnx to najmi sebab bagi pinjam lappy dia. nanti saya pom nak beli laptop jugak laar. jelesjeles. nanti saya sambung balik yer. insyaAllah.

papai

No comments: