April 22, 2011

tak tau cakap pe

ahhh..
finally, kuar jugak aku dari KMPh. lega.. yer lah kan. lama kot duk sana, dtahun. blajar dan blajar dan blajar,.huh bosan! Tapi,hahahaha. aku pom taktau apa yang aku buat sepanjang duk kat sana. aku rasa lebih kepada bergelak ketawa bersama roommates dan bergembira bersama kawankawan. hahaha. bodoss.. orang suruh belajar, buat lagu tu plak. aih,. takper, belajar sambil bergembira. orang kata jangan belajar sampai pecah otak sebab nanti stres sebab dah takde otak. aih?? betol ker? hahaha. aku main hentam jer.
hurm,. aku rasa aku akan rindu rumets aku yang rawk dan sporting habis tuh. banyak benda baek dan takbaek yang kami buat. huh? patot ke aku mention benda tuh? hahaha. takyah lahh.. bahaya sangat. nanti apa plak orang kata kan? heee. aku tak tau nak cakap pe lagi. k, bababai

2 comments:

fatin amirah said...

ngennnggg ahh.hahaa.nak tau mu wak npe ar? heee.

skodeng ee..

uminajibah said...

hahaha.mane ade lah.ada lah..secreto di amour..haha