August 10, 2011

Finally,my decision is..

Hello bello :)
Okay, setelah bertungkus lumus dan memikirkan semuanya masak masak, final decision dibuat. Muktamad!

Hello, UMK. Saya akan pergi kat UMK. Sukalah tu :) Takpelah, UMK please be nice to me ; pelajar baru dalam kos yang agak baru dengan kawan baru, persekitaran baru, roomates baru, tempat tinggal baru dan segala benda yang baru! :D

Hahaha

Cik Bella-eh senyum senyum.nak masuk u kan kenalah gembira :p
Tapi, saya tetap berharap dengan keputusan ni, saya tak akan menyesal. Macam Sarah Shafee cakap, 'Things happen for reasons. Never regret baybeh'

Thanx untuk kakakkakak ipar saya dan abangabang saya sebab sudi memberi buah fikiran mereka. Kawankawan jugak dan harap korang terus memberi sokongan :) Abang Mi, i still remember this:

Abg Mi : Course tu baru, sejajar ngan kerajaan punya aim nak tingkatkan pengeluaran produk baru. Bole link apa ngan perubatan..ko buat ubat baru. Jd lecturer amik phd pun best. Nanti g london bole tmpg hehehe

Aku : hahaha.kalu jadi mcm arwah sosilawati?buat alat kosmetik tuu.mau kna bunuh..

Abg Mi : Tu sbb kaya sgt smpai org dok aim....kita bersederhana je la.....xpa...pk punya pk punya pk pun buat pening ja.....skrg ni rilek je dulu...cr kt youtube lagu que sera sera....dgr n enjoy...pastu titon esok pg bgn tgk rs 
apa.....

*Kelakar tak? Kelakar kan kan kan? Hahaha. Tak kelakar takpe, biar aku gelak sorangsorang

Dan, untuk Pendidikan Untuk Semua, terima kasih kerana sudi bagi cadangan dan penjelasan :) Sangat menarik untuk masuk UniKL dalam bidang Clinical Laboratory Technology. Sukatan pelajaran semua berkisar pasal sains. Ada anatomy bagai. Saya suka sains :) Tapi, takpelah kan. Saya dapat UMK. So, here i come! :DD

Actually, kelmarin saya dah tepon UniKL untuk 3rd intake. Rupa-rupanya saya dah tak perlu mendaftar dan saya disuruh mendaftar terus ke UniKL. And guess what, hari pendaftaran nya adalah LUSA. I told u, L U S A ! OMG -.-" Dahlah persiapan tak buat langsung dan malam esok terus nak gi KL. WHAT?!

Ohh, saya tak boleh kalau keadaan macam ni. I need time. Tak suka tergopoh gapah. Lagipun untuk kos yang saya dapat di UniKL adalah Bachelor of Medical Science Technology in Environmental Healthcare with Honours. Erk. Saya tak ingat yang aritu saya mendaftar untuk kos tu BUKANnya Clinical Laboratory Technology. Huh. Dan, saya tanya lagi pihak UniKL tu, boleh tak nak tukar kos. Tanpa segan silu dan tanpa sebarang 'Hmmmm' dengan pantas dia menjawab 'Takde. Dah penuh'

Tension gila. Dahlah dapat kos yang tak begitu digemari *nampak agak memilih di situ ya* pastu lusa plak daftar. Okay, my fault sebab aritu tak pilih yang Clinical tu. I ikut my Dad dan baru surf internet pagi kemaren untuk more info pasal kedua-dua kos tu :(

Dan, saya buat keputusan untuk masuk 
UMK.
UMK...
UMK.....
*konon gema lah tu

Okay, till then :)) Bye

p/s : Harapan untuk tukar u lain tetap ada. Tak salah kan? :)



3 comments:

fatin amirah said...

hahahahaha,klakar ar mu ni,aku glak pah,bukan salah aku ar aku gelak.mu buat post ni =

fatin amirah said...

=p :( nok icon mne? heheh

uminajibah said...

icon gapo namo..hehhe