August 15, 2011

Untuk Kau, tutt!

Hai semua.

Ada satu persoalan pelik. Kawan yang pelik.

Kau, aku nak tnya khabar pom tak boleh eh? Kan ke kita nak tukar u. Aku bagitau kat kau, kau bagitau kat aku. And then, aritu aku tanya leklok tak jawab pulak. Pfff. Macam tutt!

Memanglah kita tak rapat, tapi kita kan classmate. Tak salah kan. Yerlah, kau kan gilagila, bising, kecoh, baik, friendly dan kau 4orang yang selalu conquer class. Ops, kau pom gatal dan gedix. Hahaha. Sori to say. Sapelah aku kan nak kawan ngan kau. Hei. Kecewa aku tau tak(walaupun bersyukur). Takpelah, uruslah hal kau. Pergilah kat Unimas kau tu, takyah balikbalik ke smenanjung ni, aman sket dunia. Aku taknak jumpa kau. Cukuplah kat Kmph je. Hahaha. Bwekk.


Hoi, senyap sket. Kau tu cakap je lebih.



Hah. Tengok. Gambar tu pom suruh senyap. Padan Muka Kau 'U'!



No comments: