October 26, 2011

Gloomy day

Dia macam semacam je. Entah tak tahu kenapa. Saya dah bagitahu tak boleh buat camtu camni, tapi still dia nak menegakkan benang yang basah. Yes. Memang saya bengang. Rasa macam nak goreng je dia. Buat Nasi Goreng Biasa macam kat Mee Kelate tuh. Memang best. Haih. Yer lah, memang salah seorang kena bertolak ansur. So, saya mengambil keputusan untuk meminta maaf walaupun itu bukan salah saya! Ohh, shit! Benda itu adalah benda saya dan 'MEMANG' saya bawak benda tu untuk awak guna. OMG. Geram tahap apa entah sekarang ni. Sungguh, memang, saya, geram, sangat, ni.

Astaghfirullah..
Sungguh saya tak nak perasaan macam ni ada dalam diri saya. Ya Allah, hapuskan lah rasa marah yang mula bersarang dalam hatiku. Sifat mazmumah yang dibawa oleh syaitan.. Astaghfirullah.. Saya tak nak ada perasaan tu. Saya taknak kitorang gaduh.

Awak eh, tolong lah paham.. Cuba letak diri awak dalam situasi saya.. Saya nak mintak tolong ni.. Saya ni manusia biasa, bukannya malaikat..

*Awak, Dia di atas bukan merujuk kepada lelaki

No comments: