December 03, 2011

Pinky sis

Entri ni mungkin entri last sebelum saya stop-for-a-while blog ni sebab saya nak tumpukan kat study. Hamboi.. Bukan main ayat. Haha. Tapi, seriously, saya tertanya sampai bila saya harus jadi camni? Lagha.. Tak tau arah tujuan.. Lepak je memanjang. Thats not great derrrr! Saya nak cemerlang, gemilang dan terbilang. Saya tak nak saya rasa menyesal di kemudian hari.. Ni ke yang awak nak lepas banyak benda yang awak dah dapat (dan banyak juga yang terlepas -.-), wahai Umi Najibah bt Ramli? Jangan biarkan nafsu menguasai diri. -.-


Okay, back to the topic. Hari tu saya balik untuk menghadiri kakak saya punya engagement. Walaupun hanya plus minus 15 jam je duduk rumah, tapi tetap enjoy sebab jarang ada majlis kat umah kitorang. Menarik warna majlis tersebut. Pink colour maaa..




Terkilan tak sempat rasa carrot cake ni

Cake ni.. Sangat terkilan sampaikan duk dalam bas rasa sebak di dada :( Nasib tak nangis jer. Haha. Over semacam je -.-


Dah jadi tunangan orang

Orang cakap Abg Jack? Erk. Boleh sajeee. Okay, Abg Jack. Abg Jack ni macam Bront Palarae. Betul ke? Ada laa jugak irasiras tu. Pandai kakak cari. Haha


Semua dah bertunang. Untunglaaa

Adik beradik

Ramli Zafri Laili Sa'adah


Maa ngan Ayoh tersayang bersama anakanak mereka


Sisters

Merah mak ngah

Okay.. Tu jelah kot. Hee.

Untuk Kak Leli, Tahniah. Semoga terus berkekalan sampai kawen dan sampai bilabila. InsyaAllah :) May God bless u

Till then, bye.

p/s : sungguh, apa yang Fatin Liyana dan Kamal Effendi cakap memang cukup terkesan. Thanx :)

No comments: