January 16, 2012

Apalah awak ni

Hikhikhik.

Apalah awak ni. Saya hantar mesej nak suruh awak ingatkan saya je. Sebagai tanda saya ingat kat awak. Tak suruh pom awak balas. Hikhikhik.































































*nampak beno menipunye -.- Okay fine..

Miss u already.,
but hey! As BFF lah kan..


Kita kan kawan :)

Fokus pada baju ye :)

Ye, kita kan kawan..
Awak ada baju ni, saya pom ada. Cuma yang saya saiz lain, awak punya saiz lain. Pendek kata yang awak lagi besar dari saya. Haha. But still, kita beli kat tempat yang sama tapi hari je lain ;)

Awak, disebabkan awak kawan saya, saya tak kesah pom awak balas ke tak mesej saya, saya tak amik hati pom awak nak balas bila, laju atau lambat (sebab ni bukan pertandingan siapa balas paling laju dia menang Vespa sebijik) 

Bukan.. Saya hantar mesej sebagai tanda ingatan yang saya selalu ingat kat awak. Sebagai kawan. Kita sentiasa memerlukan, bukan? :))

Haha. Saya tak kesah lah awak eh. Awak nak sorok apa pom dari saya. Tapi, saya harap yang awak dapat kawal diri awak tu sepanjang masa di mana jua. 

Eh, saya tak berprasangka buruk ke apa. Saya just nak bagi ingatan je :) Kita kan kawan.. Heheh. 

Sentiasa jaga diri awak tu. Sebab besar nanti awak akan kawen, akan ada anak. Kalu awak buat perkara tak elok masa muda remaja ni, probability untuk anak awak terikut sama, ada awak.. Awak nak ke anak awak perangai tak elok? Nauzubillah. Jaga tingkah laku, jangan ikut nafsu sangat ye :)

Ni pesanan untuk awak dan saya juga. Kita sesama makhluk Allah, semua nak cari keredhaan Allah kan? Saling berpesan amalan mulia awak.. :)

Okaylah, jaga hati, jaga iman.


Dan entah kenapa saya romantik semacam malam ni tulis ber'awak saya' pulak. Heheh. Takpelah kan, sekali sekala.


Ingat pesanan saya tau :))

No comments: