January 13, 2014

WHATTT?!

Assalamualaikum, dan hai! :)

Okay. Sempena post ini, maka dengan rasminya inginlah saya memberitahu kalian bahawa hari ini sudah bermula cuti semester 5, untuk sepanjang sebulan.

Weeee *berjimba jimba

So, wassap with WHAT?! tu? Nampak macam over sangat je. Haah memang over pun. But still, there's a few WHAT?! that you guys should know.


WHAT?! #1
Saya kini dalam percubaan untuk menurunkan tahap kerabunan diri ini. Ia semakin bertambah dengan pesatnya ketika study week, apatah lagi dengan sikap ku yang suka menonton Maharaja Lawak, The Walking Dead dan juga Once Upon a Time. Semua ini tidak lain dan tidak bukan kebalaan dalam kerabunan mata. Tapi! Jangan cakap begitu ye kawan kawan. Semua yang berlaku mestilah ada hikmah kan, termasuklah kerabunan ini, but still sampai sekarang, aku tak jumpa jumpa lagi T.T

Jadi saya cuba untuk mengamalkan pemakanan suplemen DoubleStemCell dari PhytoScience. Ia diperbuat dari apple stem cell dan grape stem cell (baru baca tadi kahkahkah). So, benda alah ni sangat la baik dan baik dan baik. Yelah, takkan la saya nak beli benda yang tak elok pulak kan? Betapa buntutnya saya kalau saya berkelakuan sedemikian *sila tikam diri sendiri




Saya ni sebenarnya terpengaruh dengan rakan sebaya yang turut consume benda ni. Dan dia buat testimoni sendiri di mana dalam pengambilan selama dua minggu pun dah nampak kesan which is, rabun dia turun 50 dan juga rabun silau turun, dan jerawat! Haaa kalau cakap pasal jerawat ni. Hmmmmm memang testimoni meletop ah kalau muka saya takde jerawat. Hahaha nampak tak over di situ *sekali lagi

Okay la tu, tapi why harga dia mahal gile dan sachet dia manyak kecik maaa.. Ingatkan besar macam instant coffee yang kat kedai tu. Hahah tapi yelah kan, benda elok. So, lets tawakal with this, and you better menjadi weh kalau tak habis duit mak nokkkk. Yang penting, believe and hope (macam dalam Once Upon a Time season 3)


Umie Aida duta produk ni


Tgok? Umie Aida pun guna hokayyy. Aku minat dia sebab dia lawa dan nama dia pun nak dekat ngan nama aku mehmehmeh. So, Umie Aida dah guna, Umi Najibah pun nak guna jugak lah. Weeeee :D (motif sangat)

Pape hal pun, if benda ni elok, aku akan buat testimoni di sini! :D


WHAT?! #2
Hmmmmm asal harga kangkung turun wehhh? Kenapa kangkung? Why must kangkung? Kenapa tak sayur atau beras? Whyyyyyy

Semakin pening diri ini dengan negara tercinta saya, selaras dengan harga kenaikan barang dan GST. Huh. Tanak kawan dengan Jibby lagi :(

Lepas ni kalau kat UMK nak makan nasi goreng kangkung je lah. Murah dan sihat! :)

Aku akan order nanti

Kangkung belacan pun nampak sedap, tapi tak gila belacan sangat lah. Teringat masa beli kangkung kat UMK, nak tercekik aku makan sebab kangkung dia keras dan besar. Rasa sakit tak hilang 2 3 hari kot :(
Kangkung Belacan


*Blerghhhhhhhhh*


WHAT?! #3
So, sempena cuti yang indah ini, saya dan kawan kawan akan pergi membazirkan cuti dengan menghadiri 2 kursus JPAM. Pernah dengar JPAM tak? Kenal JPAM tak? Kalau tak kenal anda memang noob se noob noob nya. Heheh.


Hah, amek kau aku letak besar besar!


Find me heheh

Habislah cuti aku nye lahai.. T.T

Burn lagi lah muka aku nye lahai.. T.T



p/s Mahu khatam itu semua novel di rumah

No comments: