November 03, 2010

ulasan



usai sudah saya baca 3novel dlam masa cuti ni. urm. untuk hilangkan bosan. tapi, siyes. saya x pernah bosan duk kat umah. mesti korang ingat sebab boleh tgok tb kan? bukan.. ntah sebab apa. kalau duk kat umah, boleh kacau ki ngan im kot? hahaha. paling saya suka. tapi, skrang ni, saya tengah gaduh ngan ki. hah. lantak kau lar. mangsa utama untuk skang ni adalah, im. of kos! :)).
oops.
terlari dari tajuk sebenar. sbenarnya saya nak citer sket pasal novel2 yang dah saya baca. the undomestic goddess, hijab sang pencinta (sbenar
nya,dah 2kali saya baca, campor yang kali ni!) dan jugak cinta sufi. cinta sufi ni saya beli kat festival novel 1 malaysia yang ari tuh, saya pergi ngan im, abg lemi, amirul dan kimi. mula-mula, saya
x tau nak beli yang mana. antara bayangan rindu, karya anis ayuni atau novel ni. saya sanggup talipon mirah. nak tanya macam mana ngan bayangan rindu. dia cakap best. pastu saya tanya lagi pasal cinta sufi. dia cakap yang tu sambungan laksamana sunan, lepas saya tanya. mintak kepastian betul ke ni sambungan laksamana sunan tu. hah. dia cakap yer. saya pom ambik. tadaa! dah ada kat atas tangan, dalam plastik alaf21.
waah!



dan, rm19.00 melayang~

tapi,sebelom tu, saya baca hijab sang pencinta dahulu. untuk refresh balik. buku dia macam ni.


sori,agak kecil saiz gambar ni.
kalau anda tanya, gambar mana yang lagi menarik? hah. pastinya yang hijab sang pencinta!:))
ok, babai. sampai sini jer. rasenye, ulasan untuk novel2 ni, saya buat dalam umibah.tumblr.com kot. try arh cari. saya malas nak tolong link. hee~

p/s:saya dah jadi follower utk blog ramlee awang murshid,best!

No comments: