January 16, 2011

pagi semua


indahnya pagi ni..
hee.

teringat zamanzaman kecik dulu. bangun pagi, gosok gigi. semayang. dari bilik maa ngan ayah, boleh dengar bunyi kenderaan bermotor dari luar. sayupsayup jer. well, rumah aku memang kampong, tapi takde lah kampung sangat pom. bestnya~

pakai baju sekolah. waah. indahnya zaman muda. naknak masa umur 7tahun. bestnya. ingat lagi time tu, aku selalu jer suruh maa ikat toncang rambung. bukan 1toncang jer, dua maa.. pastu kasi ikat duadua tuh. haha. boleh jer bayangkan? kan? kalau tak buat camtu, mesti tarik muncung panjang lah. haha. yang kelakarnya, getah rambut duadua lain kalerr. macam badut pom ada aku raser.

pagipagi, sejuk gila kot nak mandi. tapi, hidup harus diteruskan. life must go on baybeh. haha. pergi laa sekolah. haih.

biasanya, adik aku mesti tak siap keje skolah. pastu mangsanya, mestilah aku! huh. buat jugak lah dalam kereta tuh. pening mak aih takleh nak bagitau. pastu, mesti mood aku bertukar. kacau jer.

dulu, saya ada kawan baik tau. kawan baik yang bernama SHAIMA NADHIRAH. panggil shima jer. mulamula kenal masa tadika. hee. tak tau kenapa masa kat tadika dulu, bebudak ni nak rebut shima dari aku. aih. aku pom pelik. dan bebudak ni pom pulaukan aku. alaa, tak kesah pom sebab saya ada kawankawan laki lagi ramai dari kamoo! haha. aku tau dorang jeles kot. apalahh.. haha.

k lah. cantik tak gambar kat atas?hee.tu gambar kat pantai kat terengganu. :)

No comments: