December 07, 2011

Masalahmasalah

Right now..
Saya memang rasa betolbetol nak balik..
Nak dapatkan ketenangan kononnya
Tapi as usual, ni bukan maenmaen.

Huwaaaa.


Kenapa lah semalam semua nak buat hal ngan aku?
Tolong arh
Tahan je lah
Luckily, I have Mr. Mimi to share things. Thanx derr. Nanti kalu jadi aku balik, aku bawak something untuk kau eh :,)
InsyaAllah..



Dah yang aku geram sangat ni kenapa?


Urghh.
Menjengkelkan betol perangai sorangsorang.
Kalau aku tak tahan dah lama dah meletup boom boom macam lagu Katy Perry yang Fireworks tu


(agak marah ye disitu)



Okay, chillex Babah..
Aku tau kau tension pasal nak exam semua tu kan..
Dah tu, stopstop lah online.. Haih -.-

Payah lah nak stop weh..
Bila bangun pagi jer, terus rasa nak online.
Nak hilangkan rasa boring duk dalam Gua ni..
Eh, Gua? Haha. Takyah nak citer banyak sangat laa

Okay, tapi Babah kenalah try slowslow kan main internet tu..
Ni kan untuk masa depan Babah..
Walaupun ianya hanyalah mid term exam, tapi tanpa mid term exam ni, markah kau tetap kurang lah weh

Okay, okay..
Lek ar bro.
Dah ni nak marahmarah plak kenapa..
Haha
Okay, lepas balik rumah terus fokus pada study.
Ingat tu.



* Dialog antara dua watak yang berbeza -.-'

- Penulis sekarang ni mengalami kecelaruan fikiran akibat masalah yang tak dapat nak dielak dan segala benda yang ditulis jangan sampai menganggap yang penulis ni mengalami masalah mental, sewel dan sewaktu dengannya.

Yelah, normal lah kan.. Dah tengah tension weh

K lah. Sekarang ni aku tengah buntu nak balik ke tak sebab takut esok ada kelas ke apa ke. Yang pasal Pengakap tu pom satu hal, entah bila nak konpemkan.. Payah plak nak buat surat semua benda tu. Aku mana pernah ponteng kelas ( watak baik ). Heheh.

Pastu pening nak pikir balik petang ke malam? Ecehh. Benda tu pom nak pening an? Hahaha. Tengok, sekarang masalah kecik dah boleh jadi besar. Bahaya ni.

Ni masa hepi buat pengakap kemaren. Buat roti lilit coklat tu. Ko ade??

Ntah kenapa gambar ni terselit kat sini. Haha


Semangat booster. Yeah!

Dari aku terus membebel lagi banyak aku rasa baik aku keluar dulu gi mandi, makan dan study. Kelas kul 12. Sekarang kul 1038 pagi. Memang anak dara yang comel an, tapi hey. Aku bangun Subuh tau dan jarang sekali aku bangun lewat pagi. Heheh. Rasanya macam tak perlu cakap, tapi biarlah. Nak cakap jugak


K lah, till then

Bye :)



No comments: