October 30, 2013

Hati #3

Assalamualaikum :)
So... Hmmm it's already 02:53, and i'm still wide awake..

Aku tak tahu kenapa semenjak dua menjak aku jadi seperti ni.. Sumpah aku tak faham..

Let's gone be bygone..
But, I just can't..

Mari tanamkan konsep redha..
But, I just can't..

Aku tahu, aku terfikirkan dia..
Betul ke yang dia sudah punyai orang lain?
Aku tertanya tanya sendirian di sini..
Apa?
Ingat aku tidak runsing kah?

"Eh, bukan kau dah tak nak kat dia ke?"

Hmmm..
Entah..
Bila main dengan perasaan ini,
Payahnya..
Payahnya aku mahu jujur dengan diri sendiri..
Payahnya aku mahu fahami diri sendiri..
Payahnya..

Aku tahu benda ini semua pun sukar bagi dia..
Tapi, apa dia tak sedar ianya tersangatlah sukar bagi aku?
Ibarat kesukaran yang digandakan lagi 1000
Dia tak sedar yang aku masih belum mampu lepaskan dia sepenuhnya
Mungkin mulut yang berkata tidak, tapi hati?
*Awwwhh berpuitis bagai la pulak kan tengah malam macam ni

Betul, awak.
Saya tak tahu apa erti nya.
Saya tak tahu apa makna saya untuk awak lagi.
Kalau betul lah awak dah ada orang lain, ternyata awak dengan lelaki lain sama je (lelaki lain yang dimaksudkan penulis adalah lelaki yang kebiasaanya disebut dalam novel)
TYPICAL MAN

Awak penipu, sebab awak kata nak tunggu saya
Awak penipu, sebab itu maknanya awak tak nak tunggu saya
Awak penipu, sebab maknanya awak tak sayang saya, sebab kalau awak sangat sangat sangat sayangkan saya, awak akan tunggu saya

Awak tak lain dan tak bukan, awak adalah penipu..
Big, fat liar.

p/s : Harap semua ini adalah khayalan sahaja

--Gadis Noob--

*Sadis nya cerita yang aku karang ni. Kehkehkeh

No comments: